Thursday, June 29, 2006

vakantie in Bangkok/holliday in Bangkok

Hai allemaal

Het heeft even geduurt voordat dit verhaal er weer opkwam maar dit kwam omdat matthijs en ik samen in shanghai waren en er niemand was om de verhalen up to daten. Maar zoals je hieruit begrijpt zijn we weer online...

Op 24 juni is matthijs aangekomen in shanghai. Het was heerlijk om hem weer te zien. Ik heb hem opgehaald van de luchthaven. Ik heb geprobeert in 4 dagen wat van shanghai te laten zien. En dat is geloof ik redelijk gelukt. Het weer werkte gelukkig mee want het was niet mee zo erg warm als daarvoor. Ik heb matthijs ook het kinderhuis laten zien zodat hij nu ook weet hoe het daar was. Op woensdag 28 juni zijn we vanuit shanghai naar bangkok gevlogen. We kwamen hier aan om 7 uur s'avonds. De hitte is hier weer volop aanwezig maar er wait een lekker wintje. We hebben een SUPER lux hotel. We zitten op de 16e etage en kijken uit over de stad. Er zijn 5 restaurants aanwezig in het hotel en s'avonds hebben we nog even een duik genomen in het openluchtzwembad op de 5e etage. Ook het ontbijt buffet was zer uitgebrijd en het was dan ok herlijk om weer eens toastte eten met scrambeld eggs. In de ochtend zijn we wat tempels afgegaan en zijn de rivier over gegaan met een longtail boat. Daarna wat rond gelopen en nu zitten we in een internet cafe in de beroemde backpakkers straat (van de film the Beach)

Morgen gaan we bepalen met de loney planet waar we naar toe gaan. Maar het wodt zeker iets met tropische eilanden en strand! De trein vertrek vor ons hotel dus das een makkie. Nu nog even bepalen welk tropisch eiland. Tjonge jonge wat hebben we het weer zwaar ;-))

Ik ga proberen nu wat foto's up te loaden ik hop dat het lukt. Tot snel weer

groeten jose


highlights in english:

Matthijs has arrived at shanghai on the 26 off june. It was great to see him again.

I have traied to show him shanghai in 4 day's. On the 28 the off june we went to thailand Bangkok.

We have a luxurius hotel. With a nice fieuw on the 16th floor. and a great swimming pool.

Tomorow we are going to diside where to go next.

No comments: