Tuesday, July 11, 2006

Ziek/ill

Het is weer even stil geweest omdat ik ziek ben geworden. Na een week aan de rees te zijn geweest en daarna harstike verkouden zijn, heeft mijn gezondheid behoorlijk verzwakt. Na een nacht met hoge koorts ben ik naar de docter gegaan. Ik heb waaarschijnlijk long ontsteking.Ik moet 10 pillen per dag slikken waaronder antibiotica. Hiermee mag je niet in de zon en niet drinken. Erg handig op een tropisch eiland.Al hoewel het niet moeilijk is om me er aan te houden want ik lig al vier dagen in bed in mijn bungelow. Er zijn wat dat betreft ergere plekken om ziek te worden. Ik lig lekker met mijn kussen op de veranda te kijken naar de zee. Zo gaat de dag altijd weer snel voorbij.Ik hoop dat de medicijnen snel gaan aanslaan zo dat ik teminste nog een beetje kan genieten van deze mooie plek. Van het rond reizen gaat ook waarschijnlijk niet veel meer terecht komen. We moeten nu gewoon even afwachten tot ik beter wordt.

Matthijs heeft al een paaar dagen een motor gehuurd. Hij kan zich gelukkig wel vermaken. Hij weet in elk geval zeker dat hij in nl zijn motor rijbewijs gaat halen. Hij had ook een ongeluk(je) en nu op de zelfde kant een mooie schaaf plek. Gelukkig was er verder niets aan de hand. De schade aan de motor was aanzienlijk maar das maar geld.

Zoals je hoort zijn we lekker bezig samen. Ach ja zo maak je teminste wat mee.We hebben wel een vakantie slogan: Het kan altijd erger (dan snel afkloppen) Gelukkig kunnen we er nog om lachen. Zodra er weer wat gebeurt (en ik dus beter ben) laat ik het weer weten.

jose


In Englich:

Unfortunatly I'm sick. I have an infection in my longs. I have to take 10 pils each day.So at this moment everything is going slowly now. I'm in bed for 4 day's now waiting fore the medicine to kick in.Matthijs is enjoying himself on a motorbike. He also has a schrats on his arm now. he had a smole acsident. But everything is oke.We can still laugh about it soo fare

No comments: