Tuesday, July 11, 2006

Weer beter/ Better again

Ik wou even laten weten dat ik weer beter ben. (de blog update deed het eergisteren niet) Gisteravond voelde ik me opeens een stuk beter. Ik was zelfs instaat om de voetbal finale te kijken (tot half 5 s'nachts). Ik mag nog stees niet in de zon, maar ik ben nu weer in staat om te genieten van dit mooie eiland. Ook de coctails laat ik nog even staan maar verse coconut is ook zeker een goed alternatief.

Gisteren zijn we met de scooter naar een afgelegen baai gereden en hebben daar een half uurtje gesnorkeld. Ik heb tussen alle kleuren vissen gezwommen. Echt heel erg bijzonder. We hebben daarna heerlijk gegeten (groene currie met tijger garnalen). Omdat we vlak bij het eiland zitten waar morgen een full moon party is het vandaag heel rustig. Iedereen gaat daar naar toe. Het voelt nu nog meer als een onbewoont tropisch eiland. En omdat we er nu eindelijk van kunnen genieten samen voelt het echt heel erg leuk en romantisch.

We hebben vanochtend voor het huisje betaald en gaan morgen weer op reis. (we hebben het nu wel gezien hier) We gaan eerst met de boot naar koh samui om meteen door te gaan naar surat thani (plaats op het vaste land) We gaan in surat thani een auto huren om op ons gemak naar krabi te rijden. Matthijs is nu de auto aan het reserveren. Vanaf krabi kunnen we heel gemakkelijk terug vliegen naar bangkok dus dat is voor de terug reis ook erg makkelijk.
We hebben nog een week om rond te rijden (de afstand tussen surat thanie en krabi is maar 200 km) We hebben geen route want dat is altijd lastig. We gaan gewoon hier links daar rechts. Als we volgende week maar weer uitkomen in krabi.

Ik weet dus niet waneer ik weer de gelegenheid heb om mijn blog te updaten. Maar ik ou jullie zo goed mogelijk op de hoogte.

jose

In English:

I'm better again. (thank good!)

Yesterday we went snorkeling. It was verry beautiful.

Tomorow we are going to travel again. We go to surat thani by boot. We will rent a car oince we get there.
With the car we will drive to the other side to krabi. We have one week before going home.

No comments: