Thursday, July 06, 2006

Nog steeds op koh toa/ still at koh tao

We zijn er nog steeds. Het is veel te leuk hier op koh tao. Het is echt paradijs. Ik kan de zee zien vanuit mijn bed. We ontbijten op van die lig kussens met fruitsapjes en broodjes. Het word wel erg warm in zo'n bungelow maar we gaan gewoon niet al te vroeg slapen. Meestal zitten we ergens te loungen met een coctail uitkijkend over de zee tot laat.

We hebben scooters gehuurd. Hiermee kun je een stuk gemakkelijker de boel verkennen. We zijn gisteren naar het verste punt gereden naar een klein baaitje. We moesten er heen over hobbelige zand paatjes. De rit opzich was al een heel avontuur.
Daar aangekomen hebben we gegeten bij een resort waar verder niemand was. Na het eten hebben we er snorkels gehuurd en zijn we vanaf de pier het water in gesprongen. Het was prachtig blauw helder water. Overal zwommen vissen om ons heen. Ook prachtig koraal.

Na een uurtje zijn we er weer uitgegaan. Wel weer genoeg zout water binnen gekregen voor een dag. De weg terug was iets minder makkelijk. Mijn voorwiel schoot in een klein greppeltje en ik kuukelde voorover. Mijn onderarmen worden nu gesierd door schaaf plekken en boven mijn knieen zitten dikke blauwe plekken. Helaas even geen sexy uiterlijk hahaha....
Gelukkig is het heel oppervlakkig en zal het snel weer over zijn.

Matthijs heeft vandaag een crosmoter gehuurd. Ik heb het daar zo ie zo niet zo mee. Ik heb dus vandaag een heerlijk relax dagje. (helaas moet ik uit de zon blijven) Mooi tijd om even mijn blog bij te werken. Want normaal is het hier veel te prachtig om in een internet cafe te gaan zitten.

We hebben nog een hoop plannen om in meer baaitjes te snorkelen, naar een klein eilandje te gaan en veel meer te relaxen en coctails te drinken. Echt vakantie dus.................


Highlights in English:

We are stil at koh tao It is such a beautiful island.

Yesterday we went to a smole beach. The ride to it was allreaddy verry nice.
We ate something at a resort where we where the only one staying there. The we rented some snorkel gear and went snorkeling. It was beautiful.

On the way back I fel down. I have shaved my elbows and brused my knees.

No comments: