Monday, July 17, 2006

oa nang tours

Ik heb dus net een half ur weg zitten tikken en valt opeens mijn computer weg en ben ik alles kwijt. Helaas moeten jullie het even doen met de korte versie want ik zit hier nu al een uur. (fijn die techniek hier)

het weer is in de loop van de dagen steeds beter geworden. er zijn nog wel buien maar niet meer zo erg als eerst. We hebben dan ook leuke dingen kunnen doen. Hier volgt even een opsomming in volgorde hoe we het gedaan hebben:

scooter rit, national park bezocht en door het regenwoud gelopen.

reilhi beach bezocht per longtail boot, geklommen op de beste klim plek in de wereld. We hebben een halve dag gedaan en totaal 4 klims gemaakt. Erg leuk wel spierpijn.

dagje rustig aan, olivanten tour van 1 uur en savonds lekker een olie massage

tour naar hong islands met snorkeling and kayaking. We werden om half 9 al opgehaald. We heben totaal 3 super mooie eilanden bezocht. Tijdens het kanoen kregen we een vlinke bui op ons hoofd naar dat makte niet veel uit.

We hebben nu nog 1 dag over voor we weer terug vliegen naar nederland. Morgen gaan we niets bijzonders meer doen. We hebben geen dingen meer die we perse willen zien. We huren waarschijnlijk een scooter en gaan nog wat rond rijden. Naar een grot mischien.

We vliegen op woesdag ochtend vanaf krabi airport naar bangkok waar in de avond ons vliegtuig naar nl vertrekt. We komen om half 6 op donderdag aan. Het is wel weer lekker om naar huis te gaan na twee maanden. Maar tegelijker tijd is het ook raar want het is het einde van mijn avontuur en weer het begin van het gewoone leven. Al hoewel mijn school begint pas in september en 6 dagen na mijn terug komst ga ik weer mee als vrijwilliger op het gehandicapte kamp naar belgie. Het zal wel weer heel fijn zijn om echte schoone kleren te hebben en lekker in mijn eigen bedje te slapen....

jose

in english:

we did many nice things here in ao nang. National park, Rock climing, elefnant ride, massage, hong islan tour.

The weather had been better over the past day's so we had a great time.

Tomorow is our last day here in thailand. We come back on thursday morning in nl.

2 comments:

Anonymous said...

Lieve José (en Matthijs), ik vond het erg leuk om jouw (jullie) reislog te volgen, het klinkt allemaal ongelofelijk gaaf! Hoop dat jullie je laatste momenten mooie dingen zullen meemaken en dat jullie een fijne terugreis zullen hebben!

Dikke kus, An

Anonymous said...

I'm a compulsive traveler I found your blog for a pure chance, but I found it quite interesting
Keep up the good work
Will
koh tao