Tuesday, June 09, 2009

een maand

Voor mijzelf begint het nu langzamerhand in zicht te komen. Nog precies een maand en ik vertrek ook naar Boulder Colorado. Gisteren heb ik mijn “esta” formulier ingevuld en deze was “aproved”. (een esta formulier moet je voor vertrek invullen om de US in te mogen) In het weekend heb ik mijn “to do” lijstje weer uit de kast gehaald van anderhalf jaar geleden en up to date gemaakt. Soms denk ik er nog wel eens aan terug die periode. We gingen ongeveer twee jaar geleden samen op avontuur voor een heel jaar. Alles moest in 6 koffers en tassen passen. Wat een gepuzzel was dat. (zie filmpje)

Des te leuker is het nu dat we opnieuw aan het avontuur beginnen. Ik heb nieuwe lijstjes gemaakt met wat ik moet doen in de weken voor vertrek, de laatste week voor vertrek en op de laatste dag. Ik plan het zo grondig omdat ik over twee weken tentamen weken heb en nog 1000 dingen wil doen voor vertrek. Gelukkig is plannen mijn grote specialiteit dus dat gaat helemaal goed komen over een maand… Ik heb er zin in. Groeten jose

English:
Within one month I will also be departing to Colorado. Yesterday I have filed in my Esta from. This is a document to get into the united states. I also looked up my old “to do” list and made it up to date. Sometimes I think about that adventures period. (see movie)
All our stuff had to fit in 6 bags. I am really looking forward to our next adventure.
Greetings josé

No comments: