Friday, August 28, 2009

Vertrek uit Amerika

denver airport
Dan nu mijn laatste blog vanuit Amerika. De laatste 24 uur zijn inmiddels ingegaan. Ik zal om 2.10 vanuit Amerika vertrekken morgen, dat betekend ongeveer 10 uur s’ ochtends vanaf huis. Ik ben net online ingecheckt. Erg handig trouwens dat online inchecken. Je kunt vast je stoel uitzoeken in mijn geval voor de eerste vlucht vooraan en de tweede vlucht een stoel aan het gangpad. Na de eerste vlucht heb ik twee uur om over te stappen maar ik moet ook weer door de security checks. Mocht er om wat voor rede vertraging ontstaan dan hoef ik in elk geval niet te wachten tot het hele vliegtuig een keer is opgestaan. De tweede vlucht is lang, omdat ik geregeld even wil lopen en een bezoek wil brengen aan het toilet, is het wel zo lekker om aan het gangpad te zitten. Ik zal dan zondag morgen landen op Schiphol rond 10.50.
Maar ja nu eerst nog minder dan 24 uur hier doorbrengen. Eigenlijk mag het van mij nog wel veel langer duren, op zich heb ik nu wel weer genoeg vakantie gehad, maar ik zou zo graag nog wat langer bij matthijs blijven. Ik ga hem echt vreselijk missen de komende maanden (waarschijnlijk 2,5) Hoe je het went of keert, afscheid nemen wordt nooit leuk en je went er ook niet aan. Je komt er door heen door gewoon nog te genieten van de laatste momenten die je samen hebt en dan snel door de douane heen te lopen. De zakdoeken zijn strategisch ingepakt ;) en ach we hebben de foto’s nog…
Groeten José
P.s. er zullen ongetwijfeld nog wat blog volgen over wat mooie tochten die ik afgelopen week heb gemaakt, dus blijf kijken…J

2 comments:

kitty said...

WELKOM THUIS!!!

Anja said...

Pfff, wat gaat het snel dan he? Goede reis terug!