Friday, September 07, 2007

what I'm up to

I'v been verry bussy so I will give you the short version off what I'm up to....
  • Did the first interview
  • Went to a bachlorette party of my girlfriend on sunday
  • went to the Haagse Hogeschool for the last time to drink coffie with my former classmates
  • Gathered everything for the visum
  • Transvered all my data from my computer to my laptop
  • Made a movie about the bachelorette party
  • Did a last tour of the house with Roger and sanne (the persons how are going to live in oure appartment
  • Checked out prices for the train ticket to go to Freiburg
  • And last but not least today I'm going to the wedding of my girlfriend...........
And verry important in two weeks we will depart to Freiburg
Greatings jose

gathering info for the visum

My laptop

bachlorette party

Nederlands:
Ik heb het de afgelopen tijd heel erg druk gehad hieronder volgt een lijstje met daarin wat ik zoal het buitgevoerd
  • Heb het eerste interview voor mijn project afgenomen
  • ben naar vrijgezellenfeest van vriendin geweest op zondag
  • ben gisteren voor eht laast op de HHS geweest om met mijn oude klasgenoten koffie te drinken
  • Heb alle info voor het visum verzameld
  • Heb allerlij info op mijn laptop overgezet
  • Heb ee nfilm gemaakt over het vrijgezellenfeest
  • Heb Roger en sanne voor de laste keer ee nrondleiding door ons huis gegeven. Zij gaa nin ons huis wonen als we verhuisd zijn
  • Heb de mogelijkheden om met de trein nar Freiburg te reizen bekeken
  • En ik ga vandaag naar de trouwerij van die vriendin.
En heel belangrijk vnadaag over twee weken is de grote vertrek dag.....

1 comment:

kitty said...

Het komt nu wel heel dicht bij he. Heel veel succes met al het geregel. Ik bel je van de week nog wel even.
groetjes Kitty