Thursday, May 11, 2006

Jing An the place to be!

Hai Allemaal

Vanaf vandaag nog twee weken. Ongeloofelijk wat gaat de tijd snel.
Ik heb vandaag een mailtje ontvangen waarin staat vermeld in welk district ik kom te wonen. Zoals je begrijpt uit de titel wordt het Jing An. In de reisgids staat vermeld:
"This posh area takes in the larger-than-life, architecturally confused Shanghai Exhibition Centre, the swangky one stop Shanghai centre's restaurants and shops."

In dit district vind je Nanjing road. DE shop straat van shanghai.
Je vindt een paar foto's hier
ook deze zijn erg leuk. Maar je vindt hier ook verschillende tempels, alle dure hotels ,wolkenkrabbers, theaters en een heel mooi park: Jing an Park

Ik weet nog geen adres maar dat schijnt ook vrij lastig te zijn aangezien ze geen regelmatige huisnummers hebben. Ik vindt het echt super dat ik in dit gebied kom. Er zijn twee metro lijnen en alles zit hier in de buurt, eten, winkels en openbaar vervoer.

Nu nog even gedult hebben....

José


The Hylights in Englisch:

I will be staying in Jing An district. This is where Nanjing road is located. This is the most populair shopping street in Shanghai.

This is what the travel book say's:
"This posh area takes in the larger-than-life, architecturally confused Shanghai Exhibition Centre, the swangky one stop Shanghai centre's restaurants and shops."

Check here and here for some some picitures.

There are many important hotels, shops, temple's, subwaylines, restaurants, theatre and a beautiful park Jing An Park.







3 comments:

Anonymous said...

Hoi Jose

Leuke site, Als je weg bent zal ik vast af en toe een kijkje nemen hoe het je vergaat. Ik hoop dat het een ontzettende leuke ervaring voor je wordt en dat er maar alles in mag zitten wat je ervan verwacht. Groeten ook aan Matthijs

Anita en Eric

Anonymous said...

Hey José, cool dat je een blog over je reis bijhoud zeg, ik ga zéker met je meelezen (en als ik er vandeweek aan toekom zal ik een url op mijn eigen log zetten :)).

Ik wens je in elk geval een geweldige reis!

Dikke kus, An

José said...

Leuk dat julie enthousiast zijn over mijn blog. Het is voor mij een stuk makkelijker om hiermee iedereen op de hoogte te houden

groeten jose