Saturday, May 20, 2006

het laaste weekend, the last weekend


Het komt steeds dichterbij. Dit is het laaste weekend voordat ik vertrek naar shanghai. Raar idee dat ik volgende week aan de andere kant van de wereld zit. We gaan nu dus nog even lekker genieten samen. Mischien een lange strand wandeling maken of zo en lekker klef zitten doen.

Ik moet zeggen dat ik nu aan ook bijna niets anders kan denken. Ookal heb ik een inpak lijstje toch blijf je bezig met de details die je niet wil vergeten.
Batterijen oplanden. Past alles wel in de tas. voorzoorgsmaatregelen om niet ziek te worden daar. en ga zo maar door. Geloof me je kunt er lang mee bezig zijn.

Hier is trouwens nog een link met foto's van het woonhuis tijdens kerst

julie horen nog van me

josé


Highlights in englisch:

  • The last weekend has begon. It is a strange idea that I will be on the other side off the world next weekend.
  • this weekend we havn't planed anything yet. Maby we go for a walk along the beach.
  • we will cutle verry much this weekend thats for sure!

2 comments:

Anonymous said...

Leuk om te lezen dat het er nu om gaat spannen, veel plezier met de voorbereidingen en een goede reis

Marcel en margo

Anonymous said...

En nu is je laatste weekendje ook alweer voorbij.. Hoop dat jij en Matthijs van elkaar hebben genoten en dat je je klaar hebt kunnen maken voor de grote reis :)

Kus!