Friday, May 16, 2008

Project: handicapped children international

Ik ben de afgelopen dagen heel druk bezig geweest met mijn project. Zo heb ik meerdere organisaties aangeschreven om een interview met ze te doen. En heb ik allerlij sites gevonden in de wereld, bij verschillende landen en bij verschillende organisaties die met gehandicapte kinderen of gehandicpate in het algemeen werken. Zo vindt je op de website bij het kopje useful links, organistaties die actief zijn op de Fiji eilanden, zuid korea, cananda, natuurlijk ook nederland en nog veel meer. Verder heb ik ook het eerste interview uitgewerkt en bij de project results geplaatst
Bekijk het zelf op het nieuwe webadres http://handicappedchildreninternational.tk/
Heb je voor mij nog een goede link of weet je een organisatie waar een interview gehouden kan worden laat het me dan weten

Groeten josé

In English:
The past day’s I have been very with working on my project. I have contacted several organisations to ask if I could do an interview at their organisation. I also have found many websites from all over the world and in different countries with different organisations that work with handicapped people. On my new website you will find organisations from the Fiji Islands, South Korea, Holland and much more. I have also placed the first interview on the website.
Check it out for yourself at the new webpage http://handicappedchildreninternational.tk/
Do you have a good link for me or do you know an organisation where I can do an interview please let me know

Greetings josé

No comments: