Wednesday, January 17, 2007

Oom matthijs en tante josé ? Uncle and aunty


Ja ja je leest het goed. Matthijs en ik zijn oom en tanten geworden. De zus van matthijs is bevallen van pracht van een zoon en zijn naam is Thomas.!
Zoals ik het begreep was de bevalling snel gepiept. ongeveer in 4 uur Moerder vader en kind maken het prima. Dus binnen kort zijn we even in het belgische te vinden om op kraam visite te gaan.

Verder gaat alles zijn gangetje. Volgende week is mijn tentame week ik probeer dus hard te studeren ;-).
Gisteren had ik de tweede snowboard les en dat ging ook prima. Een nadeel als je hoger gaat hoe harder je gaat opzich er tof!. Maar dan val je ook hard. Morgen zal ik wel spierpijn hebben :-).

In English:
Matthijs and I have become uncle and aunty. Matthijs his sister has deliverd a son his name is Thomas. We will vistit the newly mother and father verry soon and spoil the baby;-)

Meanwhile everything is going fine. Next week is my exam week again so i'm traing to study hard ;-) Yesterday I had my second snowboard lesson. It went great but I start to feel that when you get higher you pick up speed but than you can fall harder as well....hmmmm

see ya

No comments: