Wednesday, January 10, 2007

Snowboarding

(daar ga ik ;-)

Ik heb gisteravond mijn eerste snowboard les gehad in de Uithof. Matthijs en ik willen samen op wintersport en ik wil ook graag snowboarden. Om samen een beetje wat te kunnen boarden tijdens de vakantie ben ik dus in NL eerst op les gegaan. Snowboarden is echt veel toffer dan skien. Je hebt veel minder om aan te denken, geen rondvliegende stokken meer. Ik ben gisteren nog niet verder gekomen dan het groene baandje. Ik ben (tot mijn verbazing) niet veel gevallen.
Volgende les weer oevenen op de bochten en remmen. De wintersport moeten we nog boeken dus daar horen jullie nog van....

groeten jose

In english:

I had my first snowboardlesson in the Uithof yesterday. It was really cool much more fun than sking.
I disn't got any further than the green slope. We practiced turns and breaks. To my suprise I didn't fel down much. Matthijs and I want to go on wintersport holliday together but we havn't bopoked yet so you will here more about it.

Greatings jose

No comments: