Friday, February 02, 2007

Wintersport 2007 is geboekt

We waren er steeds maar niet uit of we wel of niet konden gaan wintersporten. Ik zat met school en mattijs had last van zijn rug gekregen na het in elkaar zetten van een kast. Maar gisteren is dan toch de knoop doorgehakt. We hebben geboekt. We gaan met z'n tweeen naar:

Frankrijk, Briancon, appatement Le signal du Prorel

We vertrekken op vrijdag 23 februari met de bus vanuit Eindhoven. Op zondag 4 maart zijn we weer terug. We hebben dus een week snowboarden daar in Briancon. De sneeuw hoogtes zijn prima. Het is een groot gebied van 260 kilometer met veel verschillende soorten afdalingen. Het appartement staat aan de rand van het dorp met de skikabine voor de deur. Het is een eenvoudige studio met alles er op en er aan. Hieronder zijn wat foto's:

Ik heb deze week net mijn laaste snowboard les gehad en ben gisteren nog met een klasgenoot naar zoetermeer geweest om te boarden. (voor het eerst zonder leraar gesnowboard)
Ik kan nu redelijk van de berg af komen en hoef niet te starten op het baby baantje op mijn kont. We hebben beide nog les bijgeboekt in briancon, 4 dagen 2 uur. Zo houden we ook nog genoeg tijd over om samen de bergen onveilig te maken.

Je raad het zeker al... Ik heb er zin in
Uiteraard lees je hier alle vakantie verhalen later!

Groeten josé


Highlights in englisch:

We have booked our wintersport trip to:
Frankrijk, Briancon, appatement Le signal du Prorel
We will depart on the 23th off february and return on the 4 th off march. We will travel by bus.
I had some snowboard lessons so I will be able to get down the mountain on my board instead of on my back. We both are really exited to go. so you will hear more about the trap later!

greetings jose

No comments: