Monday, January 08, 2007

Verjaardag met de fam / birthdauy's with the family

Mijn moeder is 10 januari jarig en ik 12 januari. We vierde het gezamelijk op zondag 7 januari.
Eerst is iedereen bij mij thuis gekomen en hebben we kado's uitgewisseld. Toen zijn we naar het centrum van den haag gereden. We zijn daar naar het echer museum gegaan. Erg leuk museum!.
Op een verjaardag kan taart van dudok natuurlijk niet ontbreken. We zijn dan ook na het museum naar het dudok cafe gegaan en hebben daar heerlijk gesmult van de koffie en taart.

In middels liep het al tegen half 5 en zijn we naar scheveningen gereden. Na een lekkere (korte) strandwandeling zijn we naar het koreaanse restaurant gegaan. (Van korea in scheveningen)
We hebben daar heerlijk gegeten. Echt heel veel maar heel lekker. Ik heb wat foto's toegevoegd die genoeg zeggen denk ik...

groeten jose

My mother her birhtday is 10th of januari mine is 12th of januari. We selebrated it on sunday. The famely came to my place. We went to the Echer museum in the Hague. After that we went for koffie and cake at Dudok. By the time we finished our drinks it was time to go to scheveningen. We had a beach walk there and we wet to the lovley restaurant Van korea. With verry good korean food!. see for yourself on the picitures....

greetings jose

No comments: