Wednesday, September 27, 2006

Poeftijd bijna voorbij / period of probation almost finished

Ik zit nu in mijn 3e week op mijn werk. Ik heb 1 maand een soort proeftijd waarin ik als overtallig op het rooster sta. Na volgende week draai ik gewoon mee.
Ik heb in de afgelopen weken zo goed mogelijk geprobeerd bij iedereen mee te kijken. En ook op te letten hoe alles werkt op de Schakel. Tot nu toe gaat het heel erg goed (al zeg ik het zelf) Ik heb er veel lol in en kan goed opschieten met de jongeren die er wonen. Dat is wel het belangrijkste.

Ik heb veel huiswerk maar tot nu toe lukt het me om een goede verdeling tussen huiswerk, school, werk en vrijetijd te vinden. Al houdt het niet veel over voor vrijetijd. Komend weekend ben ik lekker weer vrij. Ik zorg dan ook dat ik mijn huiswerk gemaakt heb zodat matthijs en ik wat leuks gaan doen. (ik weet nog niet wat) En als ik me even niet meer kan concentreren dan rommel ik wat op mijn foto site www.flickr.com/photos/josekroezen

Later vetrel ik wel wat het plan geworden is in het weekend.

groeten, josé


Highlights in enlish:

I'm in my third week now. The period of probation is 1 month. I have tried in th epast weeks to learn everything that I need to know about the joungsters and the location it self. I have lots off fun and i get along just fine with everyone.

I have found a good mix between free time, homework, work and school.
If I'm not able to consentrate I go to my photo website
www.flickr.com/photo/josekroezen
I'm free on the comming weekend. We are going to do something nice together. Because we hardly see eachother sometimes during the week. I will tell you next time what we have done on the weekend.

greatings jose


No comments: