Wednesday, August 23, 2006

Een nieuw begin, A new beginning

Ik had dit blog gemaakt voor mijn reis naar China en Thailand. Deze reis ligt inmiddels al weer even achter me maar ik beleef nog veel meer advetures natuurlijk. Daarom heb ik eigelijk vandaag maar besloten op dit blog gewoon verder te gaan. Tenslote blijft de titel van toepassing.

Vandaag ben ik naar ikea geweest. Erg interesant zou je zeggen, dat is het ook niet maar ik had daar echt een beetje heinwee naar china. Ik Shanghai heb ik namelijk wel eens avond eten gegeten bij ikea omdat het lekker westers eten was. Nu zat ik er dus weer maar aan de andere kant van de planeet. Ik heb nog regelmatig dit soort heimwee momenten. Het was daar ook zo leuk in shanghai. Het gekke is dat ik naar thailand helemaal niet terug verlang. Doe mij maar 17 miljoen chineesen.

Ik ga natuurlijk eerst mijn opleiding SPH duaal starten maar ik hoop ooit nog wel een keer terug te gaan naar china. Even verder over mijn opleiding. Ik wordt per donderdag 31 augustus weer student voor de komende 4 jaar. Daarnaast ga ik ook werken bij De Schakel. Dit is woonhuis voor lichamelijk gehandicapte jongeren van de organisatie Steinmetz . Ik zal er later wel meer over vertellen.

Op dit moment geniet ik nog van mijn laaste weekje vrij. en houd ik jullie op de hoogte van deze nog steeds spannende tijd...

jose

highlights in english:

This morning I have disided to continue this blog. Althought I statred this blog for my jurney to china and thailand the titel is still oke.

This morning I went to ikea. Not verry intresting but I had a bit homesick feeling. Because I went to ikea in Shanghai it remined me of my time there. I have many off these moments. If there is a change to go back some day I would do that.

But offcourse I first have to finish (and start) my education to become a social worker. On the 31 off september my school starts and I become a student again for 4 years. At the same time I start working at De Schakel (steinmetz). This is a house for joung fisical handicapted children.

Ill keep you up to date with all my new adventures...

greatings jose

No comments: