Wednesday, August 30, 2006

mijn nieuwe scooter / my brand new scooter


Vandaag was het dan eindelijk zo ver. Ik kon mijn nieuwe trots komen ophalen. Het had even geduurt met het zoeken naar het juiste model en het aanvragen van het kentekenbewijs, maar niets stond meer in de weg tussen mij en mijn scooter.

Het is een kymco agility 50. Zoals de naam doet vermoeden rijdt hij 50 km per uur en heeft een 4 tackt motor. De kleur is zwart/zilver. En hij rijdt lekker!!!!!

Ik ben vandaag vast even heen en weer gereden naar mijn nieuwe werkplek om te zien hoe lang het rijden is. Helaas mag ik de eerste 500 km maar 30 km per uur rijden omdat de onderdelen op elkaar in moeten slijten (of zo) Maar het was super. Ik heb er meteen een lang ritje aan vast geknoopt. Er staan nu na 1 dag 50 km op de teller.
Ik kwam helemaal verkleumt thuis van het lange stil zitten. Maar wat een gaaf ding!

Hij staan nu voor de deur en ik kijk af en toe hoe het met "hem" gaat. hahaha Hij moet helaas buitenblijven staan omdat hij te breed is om in onze schuur te passen. Maar we gaan hier vast veel pleizier aan beleven!

Highlights in englich:

Today was the day that I could pick up my new scooter. It took some time to find the right model and get the paperwork sorted out. But nothing was in the way of my scooter and me.

It is a Kymco, agility 50, collors are black and silver. It drives verry well!!!!

I made a trip to my new workplace to see how long it would take me to get there. Unfortunatly I can only drive 30 km an houre. But after today there is allready a 50 km drive on the scooter.

No comments: