Wednesday, June 25, 2008

Een half jaar geleden, 9 jaar samen

Het is vandaag (25 juni '08) precies een half jaar geleden dat matthijs ziek werd. Ik kan de dag nog herrinneren als gisteren. Ik weet nog hoe we opstonden, hoe het hotel er uit zag, zelfs wat we aten en hoe de dag verliep. Gek is dat dat je zo’n dag zo haarfijn weet te herinneren. Zo gek is het eigelijk ook niet, het is namelijk de! dag in mijn leven die tot nu toe het meeste impact heeft gemaakt.
Ik ga hier verder niet in op details in maar ik kan je verzekeren dat ik dingen heb meegemaakt die ik hoop nooit meer mee te maken. Het zijn dan ook geen leuke herrinneringen. Wel bijzondere, we hebben daar in de bergen van Altglasshutte samen wat doorstaan, en hebben ons er doorheen geworsteld. Nu een half jaar later genieten we van elkaar en van ons hernieuwde leven.
Morgen gaan we dan ook uitgebreid vieren dat we negen jaar samen zijn. We gaan lekker samen lunchen, fietsen en gaan s’avonds heerlijk uit eten. Dat we op deze voor ons toch bijzondere dag eigelijk in Amerika zouden zijn en grootste plannen hadden is op de achtergrond geraakt. We zijn beide bezig om goed te leren omgaan met het veranderende toekomstbeeld. Soms is er een moment dat je stil staat bij wat verloren is gegaan maar des te meer proberen we beide stil te staan bij de leuke dingen die we er toch ook zeker voor terug hebben gekregen. Met mij gaat het goed en met matthijs gaat het goed, das wel een feestje waard!
groeten jose

1 comment:

Anonymous said...

Alvast van harte gefeliciteerd! Morgen kan ik je niet feliciteren want dan heb ik 2,5 jaar verkering met mijn vrouwtje. Ook wij gaan dat maar eens uitgebreid vieren.

Ik hoop dat jullie de volgende 9 jaar met heel veel geluk mogen doorbrengen;)