Sunday, February 04, 2007

Sushi in delft

Ik had mijn vrijeweekend. We zijn op zaterdag eerst de gewone dingen gaan doen zoals boodschappen, wassen, opruimen enz. enz. Het moest nu ook wel (na 3 weken niets gedaan te hebben) want de moeder en broer van matthijs zijn lanks gekomen. Het was erg gezellig.

Zondag zijn we lekker op tijd opgestaan, We hebben samen weer eens een stuk gefietst.
We moeten tenslotte wat conditie opbouwen voor de wintersport. Het lijkt de laaste maand wel lente in plaats van winter maar ik moet zeggen dat ik daar niet zo'n moeite mee heb.
S'middags zijn we gaan shoppen in den haag. Ik ben leuk geslaagd voor een nieuwe broek, blouse en hemdjes. Dit was de eerte keer sinds ik op school zit dat ik weer kleren gekocht heb.
Verder ben ik op zoek naar een mooie MP3 speler. Das nog knap lastig. Ik heb wel een paar mooie gezien. Zo kan ik in de bus de favotiete muziek afspelen.

S'avonds zijn we sushi gaan eten in delft. Ik vindt sushi echt heerlijk.We zaten alleen net iets te dicht bij onze buren en konden alles van elkaar verstaan. Verder was het wel leker. Ik heb een recentie achtergelaten op dinnersite als je het precies wil weten.

Ik heb vanaf morgen seminar week op school op maandag en ga twee interesante workshops volgen: "De maatschapij ben jij" en "Inovatief ondernemerschap in de hulpverlening" en op donderdag "Pedagogiek". Het word weer een leuke week.....

groeten josé


Hylights in English:

This was my weekend off. Matthijs and I started on saterday with some cleaning. We should because we havn't done anything in the past 3 weeks and matthijs his famely came to our home.
We managed in time! Lucky us :-)
We had a lovely lunch on oure balcony in the sun. It seems like spring allready

On sunday we did some cycling. We have to get oure condition in shape before we leaf for franse to do some snowboarding. We went shoppnig in Den Haag it was the first time since I'm in school. I'm also looking for a MP3 player. I hafe seen some nice ones but haven't dicided yet.

We went out for sushi on sundaynight. I love sushi! It was a nice restaurant but we could hear every confersation off oure neighbours.... hmmm not really intresting.


Tomorow the seminar week will start at my school. I have some interesting workshops that I am oing to attend. I'm looking forward to it.....

greatings josé

No comments: