Saturday, November 21, 2009

Laatste keer naar Boulder, CO

Daar gaan we weer. Ik ben weer uit alle kasten stukje bij beetje spullen aan het pakken en verzamel ze in mijn slaapkamer. Waarom wordt die stapel toch altijd groter dan je denk. De vorige keer mocht ik gratis twee tassen meenemen maar dat kan niet meer. De regels voor bagage zijn veranderd. Ik moet nu dus alles in een grote tas zien te stoppen. Omdat de pistes vlak bij Boulder dit weekend zijn geopend (eldora skigebeid) neem ik ook mijn snowboard spullen mee. Nog meer bagage. Ai dit gaat lastig worden.
Als ik ter proef mijn tas inpak blijkt mijn frees ongegrond. Alles past in een keer. Op de terug weg zal ik wel met twee tassen reizen. Er is in Amerika zo veel wat ik mee terug wil nemen en natuurlijk neem ik vast wat bagage me van matthijs. Dit scheelt weer als hij straks terug komt. Hopelijk kunnen we alles meenemen in tassen en hoeven we niks te versturen. Je verzamelt een hoop in een half jaar.

Nu moet ik alleen nog even werken, naar een verjaardag en naar school. Dan begint de laatste reis naar Amerika, ik heb er zin in.
Groeten José
English:
This is going to be my last trip to Boulder, CO. To my suprise I was able to fit everything in to one bag. Now only work, a birthday and school and I'm off.
greetings jose

1 comment:

kitty said...

Heel veel plezier. Geniet ervan en sjouwze. Hoelang ga je deze keer?