Thursday, November 02, 2006

eerste tentame / first test

foto van Mark_Twells


Vandaag was het dan zo ver, mijn eerste tentame. Het was voor het vak sociologie.
Ik heb me meer dan een week voorbereidt en snoei hard geleerd. Ik hoefde op het laast niet meer te stressen ik wist alles zo'n beetje wel. Ik heb da ook heerlijk geslapen vanacht.
Het tentame zelf ging prima. Ik had de vragen die we kregen ook verwacht en de antwoorden uit mijn hoofd geleerd. Dus ik hoop op een goed cijver. Maar daar ga ik verder nog niet op vooruit lopen hoor.

Nu is het tweede tentame aan de beurt dat is op 9 november. (voor de vakken psypologie, methode en beeldendevorming) Ik heb net mijn uittreksel klaar van 51! bladzijde. Alleen al het lezen gaat me een week kosten. Nou ja ik begin maar gewoon ergens. We zien het wel. Maar zoals jullie zullen begrijpen heb ik nog steeds even geen tijd....

groeten josé

p.s. even een mooie foto van de herfst toegevoegd (ja we hebben het deze week gemerkt hij is begonnen)

Hylights in English:

I had my first real test today. The course was sociologie. I have a good feeling about it. I had more than one week of preperation for it.

Now I have to continue with the next test. (psychologie, methode and beeldende vorming ) The summery that I have made for it is 51 pages thick so wish me luck. for the comming week.

greatings jose

(I added a authum photo. We have noticed this week it has begun)

No comments: