Wednesday, November 22, 2006

Alles weer normaal / back to normal



Vandaag de verkiezingen. En hebben jullie ook gestemd? ik wel in elk geval. Ik vindt het je plicht! Maar goed dat is dus weer achter de rug. Evenals de stess volle weken met de tentames. Ik merk dat ik weer lekker terug ik mijn oude ritme ben en ook overal heel veel zin in heb. Maandag zijn de eerste lessen weer begonnen en dat was weer erg leuk. Op het werk zijn ook allemaal leuke dingen zoals dat ik in de sinterklaas commmisie zit en dus een hele dag mocht shoppen voor kado's. Ook is het weer suprise tijd en zijn we menig avond druk aan het knutselen op de schakel.

verder heb ik goed nieuws. Ik ga vrijdag naar tiesto in de asta. Ik heb gisteren de kaartjes gekocht en ga met een collega (tamara). Ik ben mijn dance moves al weer aan het oevenen want het is lang geleden dat ik uit ben geweest.

Ik ben lekker het weekend vrij dus kan ik weer genoeg bij komen. Zondag staat er nog een motorbeurs op het menu. Matthijs gat me even showen welke motor hij het leukst vind.

verder geen bijzonder nieuws en het cijfer van mijn tweede tentame heb ik nog niet.... Je hoort nog van me....

Groeten jose

Hylights in english:

Everything has returend back to normal after the exame weeks. I have lots off fun at work because i'm in the sinterklaas commision this year. We had to go shopping for gifts. that was lots off fun!
Comming friday I will go to Tiesto in the asta. So now I'm practicing my dance moves. I'm going there with tamara from work.
I don't have the last grade from the exames so ou will here from me soon....

greatings jose

No comments: