Wednesday, October 15, 2008

Slaapdienst wordt wakkere nacht dienst

Zo heb ik er even een nachtje opzitten. Ik kan wel zeggen de dit de langste nacht tot nu toe was, op mijn werk. Ik had een slaapdienst op mijn werk waarbij je van 16.00 tot 23.00 werkt. Slaapt en dan weer opstaat om van 07.00 tot 09.00 uur te werken. In de tijd dat je slaapt heb je oproepdienst en kan er gebeld worden door clienten in geval van nood. Zo gebeurde ook deze nacht. Helaas was iemand ziek geworden en ben ik om het uur uit mijn bed gebeld. Telkens wanneer ik net weer in slaap dommelde ging de alarm telefoon naast mijn bed. Ik kan je vertellen je zit meteen stijf rechtop in bed. Ik wist wel dat het waarschijnlijk de zieke client was maar ja, er zijn er nog 10 die mogelijk ook kunnen bellen.
Eenmaal thuis ben ik snel mijn bed weer ingekropen. Ik zag helemaal scheel toen ik even voor het stoplicht stond te wachten op weg naar huis. Ik had eigelijk een leuk dagje afgesproken met matthijs maar die kwam ook lekker bij me liggen. (hij is vrij op woensdag.) Zo vielen we heerlijk tot half 1 smiddags in slaap. Het was toch geen weer om veel te doen. De herfstregen en wind zorgt er al voor dat de mooie gele en rode bladeren van de bomen voor ons huis uitvallen. We hebben nog wat boodschappen gedaan en wat schoongemaakt en gaan zo lekker op de bank zitten met een kop thee en kaarsjes aan in huis. En lekker vroeg naar bed!

jose

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.